Companii

Compania de logistică Pall-Ex şi-a majorat businessul cu 30% în 2016. „FMCG-ul rămâne printre cele mai active sectoare în ceea ce priveşte cererea pentru servicii de logistică şi transport.“

Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România

Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

02.06.2017, 00:05 283

Compania de logistică Pall-Ex România a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de circa 3,5 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, conform calculelor ZF pe baza informaţiilor furnizate de companie.

„Majorarea cifrei de afaceri a fost deter­mi­nată de câştigarea de clienţi noi, care au ales ser­viciile Pall-Ex pentru a-şi optimiza cos­tu­rile. Ne referim la producă­tori, retaileri, im­portatori şi distri­bu­i­tori, firme de lo­gistică şi transport“, a declarat Da­nor Ionescu, CEO al Pall-Ex Ro­mânia.

Pall-Ex este un serviciu de curierat de marfă paletizată lansat pe piaţa locală la 1 de­cem­brie 2011, prin intermediul Pall-Ex România, care deţine franciza pe plan local. Serviciul din Europa de Vest s-a extins în mai multe ţări, precum Marea Britanie, Spania, Franţa, Italia, Polonia şi România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO