Petrom încearcă în continuare să vândă benzinării. Competitorii spun că se uită la toate opţiunile

4 sep 2014 Autor: Roxana Petrescu

Petrom avea o cotă de piaţă de 42% în segmentul distribuţiei de produse petroliere în 2009, care a scăzut până la 34% la finalul anului trecut

Petrom, liderul pieţei petroliere locale, spune că anumite benzinării care nu se ridică la standardele companiei în ceea ce priveşte volu­mul vânzărilor ar putea fi vândute, iar po­trivit informaţiilor existente firma ar putea renunţa la circa 90-100 de staţii din cele peste 540 de puncte de alimentare din portofoliu.
 
WikiZF: Profilul companiei OMV Petrom S.A.
 
 
Petrom avea la finalul anului trecut o cotă de piaţă de 34% în segmentul distri­bu­ţiei de produse petroliere, procent care inclu­de segmentul de retail şi comercial, fără a lua în calcul vânzările către com­paniile pe­tro­liere. În 2009 de exemplu, Petrom avea o cotă de piaţă de 42%.
 
Planurile Petrom de a-şi analiza pre­zenţa pe segmentul de distribuţie vin în con­textul în care OMV, acţionarul majo­ritar al com­paniei, a anunţat că focusul la nivel de grup va fi activitatea de explorare şi producţie, prin­cipalul centru de profit.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.09.2014

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
petrom
, benzinarii
, optiuni
, companie
, piata
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide