Companii

Nestlé are o cotă de 51% pe piaţa alimentelor pentru copii

Nestlé are o cotă de 51% pe piaţa alimentelor pentru...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.03.2017, 00:05 413
Compania elveţiană Nestlé, care activează pe segmente precum dulciuri, băuturi, cafea, mâncare pentru copii sau mâncare pentru animale, s-a situat anul trecut pe prima poziţie în topul celor mai mari jucători de pe piaţa produselor destinate alimentaţiei copiilor.

Astfel, Nestlé a avut o cotă de piaţă de 51% în valoare într-o industrie care se ridică la peste 50 de milioane de euro, conform unui studiu al companiei de cercetare Euromonitor şi datelor ZF.

Brandul NAN este liderul cate­goriei, cu o cotă de piaţă de 30% în va­loare, conform datelor Euro­mo­nitor. Nestlé concurează pe această piaţă cu jucători precum Nutricia (Aptamil şi Milupa) şi cu HiPP, importat de Maresi Foodbroker.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO