Retail&Agrobusiness

Brandurile Pepsi şi Coca-Cola au muşcat peste 50% din vânzările de băuturi cu bule în magazine

Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o are Coca-Cola, de 39%, fiind urmat de Pepsi cu 12%.

Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o are Coca-Cola, de 39%, fiind urmat de Pepsi cu 12%.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.02.2018, 00:05 726

România stă pe prima poziţie în estul Europei la consumul de băuturi cu bule per capita, cu circa 70 de litri.

Brandurile de băuturi carbonatate Pepsi şi Coca-Cola au împreună o cotă de circa 51% din categoria sucurilor „cu bule“, unde vânzările din chioşcuri, hipermarketuri şi supermarketurile trec de 70 de litri per capita, arată datele companiei de cercetare Euromonitor. Compania nu a luat în calcul vânzările din hoteluri şi restaurante. Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o are Coca-Cola, de 39%, fiind urmat de Pepsi cu 12%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO