Retail&Agrobusiness

Cora lansează magazinul virtual şi la Constanţa, al doilea oraş după Bucureşti

Cora lansează magazinul virtual şi la Constanţa, al...

Autor: Roxana Rosu

01.09.2016, 12:03 438

Retailerul este prezent în Constanţa cu două hipermarketuri, punând accentul acum şi pe dezvoltarea segmentului online.

Din cele constatate până acum, coşul de cumpărături online este triplu faţă de coşul din magazin, produsele cele mai cumpărate fiind articole din raioanele ultraproaspete (legume, fructe, carne), din raionul de băuturi (apă, băuturi răcoritoare), scutece etc.

"Constanţa este un punct strategic pe harta cora România, fiind de altfel singurul oraş, în afara Bucureştiului, unde avem două magazine. Extinderea cora.ro la Constanţa a fost o decizie de business generată de evoluţia magazinelor noastre din acest oraş şi ne aşteptăm ca noul serviciu să fie apreciat de clienţii tradiţionali şi, de ce nu, să câştigăm clienţi noi dintre aceia care aşteptau o astfel de alternativă pentru a economisi timp", a spus Codruţa Borza, directorul magazinului Cora Brătianu.

Pe site-ul cora.ro vor fi disponibile aproximativ 30.000 de produse, iar cumpărătorii vor primi acasă ceea ce au comandat, produsele fiind puse la dispoziţia clienţilor constănţeni de hipermarketul Cora Brătianu.

Platforma cora.ro este un site personalizat la nivel de client, fiind capabilă să definească profilul acestuia pe baza istoricului de cumpărături din baza cardului de fidelitate. Apoi, clientul primeşte recomandări şi oferte în timp real, în primul rând din zona produselor preferate.

"Anul 2016 este anul online-ului pentru cora, serviciul extinzându-se în toate cele patru magazine din Capitală. Acum deschidem la Constanţa şi ne aşteptăm, în ansamblu, la creşterea numărului celor care ne accesează site-ul, comparativ cu 400.000 de utilizatori anul trecut", a mai spus Codruţa Borza.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO