De ce preferăm un brand de apă în detrimentul altuia? Preşedintele grupului Romaqua: „Involuntar căutăm apa cu care am crescut în primii 10 ani”

6 iul 2017 Autor: Roana Rotaru

Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group, afirmă că oamenii iau decizia de a cumpară un brand de apă în detrimentul altuia în funcţie de cât de asemănătore este apa respectivă cu apă pe care au cunsumat-o în primii zece ani de viaţă. „Fiecare îşi va caută întotdeauna involuntar apa cu care a crescut în primii 10 ani. De la naştere şi până în primii 10 ani până se formează organismul, şi o să cautaţi involuntar apa aceea care se apropie cât mai mult de matricea pe care o avea apa consumată în copilărie. Gândiţi-vă că suntem 70% apă, iar creierul e 80% apă”, a spus directorul general al Romaqua Group, la conferinţa organizată cu ocazia celebrării a zece ani de la înfiinţarea brandului Aquatique.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
apa
, brand
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide