Retail&Agrobusiness

Grupul francez Carrefour termină în septembrie remodelarea şi rebrandingul reţelei Billa

Carrefour este grupul care acoperă cele mai multe formate din piaţă, de la hipermarketuri şi supermarketuri la proximitate urbană şi rurală şi online.

Carrefour este grupul care acoperă cele mai multe formate din piaţă, de la hipermarketuri şi supermarketuri la proximitate urbană şi rurală şi online.

Autor: Cristina Roşca

08.08.2017, 00:08 842

♦ Până în prezent au fost rebranduite şi remodelate 63 dintre cele 85 de supermarketuri Billa preluate de Carrefour în decembrie 2015 ♦ Procesul urmează a fi finalizat luna viitoare, potrivit surselor din piaţă ♦ Pentru a fi remodelată, fiecare unitate a fost închisă în medie două săptămâni ♦ Noile magazine sunt operate sub brandurile Market sau Express Orange.

Grupul francez Carrefour a preluat în urmă cu circa un an şi jumătate reţeaua de supermarketuri Billa de la nemţii de la Rewe. În total 85 de magazine au intrat în portofoliul Carrefour într-o tranzacţie estimată la aproape 100 de milioane de euro.

În vara anului trecut mutarea a primit acordul Consiliului Concurenţei, moment în care francezii de la Carrefour au anunţat că încep remodelarea. Atunci ei anunţau că până la finalul anului 2017 brandul Billa trebuie să dispară de pe piaţă, aceasta fiind o clauză contractuală. Primul magazin rebranduit a fost cel din incinta mallului Liberty Center din cartierul Rahova, deschis la 1 martie 2017.

Oficialii Carrefour nu au oferit detalii privind valoarea investiţiilor pe care Carrefour le va face în procesul de remodelare şi rebranding, însă acestea se vor ridica la câteva zeci de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. Banii vor fi cheltuiţi atât pentru înlocuirea logoului şi updatarea sortimentaţiei, cât şi pentru trainingul personalului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO