Retail&Agrobusiness

Ioana Enache, Amway: Odată cu scăderea TVA am observat o consolidare a creşterii consumului

Ioana Enache, directorul general al Amway în România: Obiectivul nostru este de a ne dezvolta mai mult prezenţa locală, România fiind o piaţă importantă pentru întreaga regiune.“

Ioana Enache, directorul general al Amway în România: Obiectivul nostru este de a ne dezvolta mai mult prezenţa locală, România fiind o piaţă importantă pentru întreaga regiune.“

Autor: Cristina Rosca

14.09.2015, 00:05 783
Afacerile companiei de vânzări directe Amway România se vor menţine în acest an la un nivel similar celui din 2014, de 76,5 milioane de lei, businessul aflându-se de altfel în echilibru de circa cinci ani, dar cu un declin de aproape 35% faţă de nivelul din 2009.
 
„Primul semestru din 2015 a decurs conform planificării şi estimăm că anul acesta vom înregistra o cifră de afaceri în linie cu rezultatele financiare din 2014. În prezent, lucrăm la consolidarea businessului prin investiţii în dezvoltarea de noi produse şi în trainingul reţelei de Întreprinzători Amway“, spune Ioana Enache, directorul general al Amway în România, Bulgaria şi Grecia. Ea a preluat conducerea afacerii locale în 2012, iar treptat a primit noi pieţe, printre care şi Grecia anul acesta.
 
Ea mai spune că stagnarea busi­ne­s­su­lui este prevăzută şi pentru Bulgaria, o piaţă pe care Amway operează din luna iunie a anului trecut. Pe piaţa locală a vânzărilor directe Amway se „luptă“ atât cu businessuri internaţionale pre­cum Avon sau Oriflame, cât şi cu afaceri antreprenoriale româneşti, cum este cazul LifeCare.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO