Ioana Enache, Amway: Odată cu scăderea TVA am observat o consolidare a creşterii consumului

14 sep 2015 Autor: Cristina Rosca

Vezi galeria foto Ioana Enache, directorul general al Amway în România: Obiectivul nostru este de a ne dezvolta mai mult prezenţa locală, România fiind o piaţă importantă pentru întreaga regiune.“

Afacerile companiei de vânzări directe Amway România se vor menţine în acest an la un nivel similar celui din 2014, de 76,5 milioane de lei, businessul aflându-se de altfel în echilibru de circa cinci ani, dar cu un declin de aproape 35% faţă de nivelul din 2009.
 
„Primul semestru din 2015 a decurs conform planificării şi estimăm că anul acesta vom înregistra o cifră de afaceri în linie cu rezultatele financiare din 2014. În prezent, lucrăm la consolidarea businessului prin investiţii în dezvoltarea de noi produse şi în trainingul reţelei de Întreprinzători Amway“, spune Ioana Enache, directorul general al Amway în România, Bulgaria şi Grecia. Ea a preluat conducerea afacerii locale în 2012, iar treptat a primit noi pieţe, printre care şi Grecia anul acesta.
 
Ea mai spune că stagnarea busi­ne­s­su­lui este prevăzută şi pentru Bulgaria, o piaţă pe care Amway operează din luna iunie a anului trecut. Pe piaţa locală a vânzărilor directe Amway se „luptă“ atât cu businessuri internaţionale pre­cum Avon sau Oriflame, cât şi cu afaceri antreprenoriale româneşti, cum este cazul LifeCare.
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.09.2015

 
Cuvinte cheie:
Amway
, consolidare
, crestere
, consum
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide