Retail&Agrobusiness

URBB, producătorul berii Tuborg, are un buget de 15 mil. euro pentru dezvoltare în acest an

Shachar Shaine, preşedintele URBB şi Carlsrom Beverage: Rezultatele financiare din 2017 ale grupului din care fac parte companiile URBB si Carlsrom Beverage ne dau încredere să continuăm deopotrivă să investim, cât şi să ne mărim amprenta pe plan local.

Shachar Shaine, preşedintele URBB şi Carlsrom Beverage: Rezultatele financiare din 2017 ale grupului din care fac parte companiile URBB si Carlsrom Beverage ne dau încredere să continuăm deopotrivă să investim, cât şi să ne mărim amprenta pe plan local.

Autor: Florentina Niţu

25.07.2018, 00:05 472

United Romanian Breweries Bere­prod (URBB), al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa berii şi producător al brandurilor Tuborg şi Skol, şi-a bugetat în acest an investiţii de 15 milioane de euro, fonduri cu ajutorul cărora vrea să-şi continue dezvoltarea pe piaţa ro­mânească.

„Rezultatele financiare din 2017 ale grupului din care fac parte companiile URBB şi Carlsrom Beverage sunt con­se­cinţa unei bune strategii pe termen lung şi ne dau încredere să continuăm deopo­tri­vă să investim, cât şi să ne mărim am­prenta pe plan local. În 2018, URBB a pornit la drum cu un bu­get în valoare de 15 milioane de euro, fonduri pe care le alo­căm continuării dezvoltării pre­zen­ţei la nivelul pieţei din Ro­mâ­nia, atât prin dezvoltarea şi opti­mi­zarea proceselor operaţio­nale, cât şi prin activităţile de mar­ke­ting şi promovare, toate cu scopul de a continua avansul pe plan local în acelaşi ritm“, a declarat Shachar Shaine, preşedintele URBB şi Carlsrom Beverage.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO