Companii

Retailerul Profi îi ia faţa Mega Image la deschiderile de magazine din 2014

Retailerul Profi îi ia faţa Mega Image la deschiderile...

Autor: Cristina Roşca

01.07.2014, 00:07 1749

Lanţul de supermarketuri Profi, controlat de fondul de investiţii Enterprise Investors, a deschis în prima jumătate din acest an 26 de magazine noi, respectiv aproape o treime din totalul inaugurărilor din comerţul modern din această perioadă. Compania a investit în expansiune 8-10 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.

Profi a trecut astfel în faţa Mega Image la deschideri după ce timp de aproape trei ani belgienii au fost „campionii“ expansiunii cu zeci, chiar peste 100 de magazine pe an. În primele şase luni din acest an Mega Image a deschis 23 de unităţi, faţă de 40 în aceeaşi perioadă din 2013.

„Strategia noastră este să ne continuăm extinderea reţelei de magazine, care a început puternic de anul trecut (103 magazine noi - n.red.). (...) Deciziile de expansiune depind de factori externi pe care nu îi putem controla direct, respectiv disponibilităţile spaţiilor comerciale, preţul imobilelor, tendinţele economice ale zonelor de interes, precum şi contextul stabil ce oferă vizibilitate investiţiilor noastre“, spun reprezentanţii Mega Image.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- numărul de magazine deschis de retaileri în acest an, vânzarea pe metru pătrat , investiţii totale în ultimii cinci ani

- investiţiile în magazine de dimensiuni mari (Kaufland, Carrefour, Auchan); planurile pe 2014 

- extinderea reţelelor de magazine mici; detalii despre investiţiile derulate de Profi, Mega Image şi Lidl în acest an

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO