Companii

URBB mizeaza pe o crestere de 30% pentru Skol

20.02.2007, 19:19 20

Compania URBB, care detine licenta de imbuteliere a marcilor Tuborg, Carlsberg si Skol, a inregistrat anul trecut o crestere de 21% a vanzarilor pentru brandul Skol, iar pentru 2007, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 30% a volumului de vanzari, pentru acelasi brand. Potrivit reprezentantilor URBB, de la lansarea din 1999, vanzarile de bere Skol au crescut de 13 ori in volum. Compania a anuntat ca va investi in acest an peste 1 milion de euro intr-o noua campanie de imagine dedicata brandului Skol. Investitia cuprinde campania in sine si productia spotului, iar conceptul creativ a fost dezvoltat impreuna cu agentia Tempo Advertising. Potrivit ritmului de crestere anuntat de URBB pentru 2006, de 30%, cifra de afaceri a companiei a trecut de 90 mil. euro. Cei mai importanti competitori ai URBB pe piata locala sunt Brau Union, Interbrew sau Ursus Breweries.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO