Eveniment

Marea finală Europa League: „Un eveniment care trebuie repetat“

Marea finală Europa League: „Un eveniment care trebuie repetat“

Autor: Mirabela Tiron

11.05.2012, 00:07 817

De două ori mai multe sticle de bere au vândut restaurantele din Centrul Vechi faţă de o zi normală, în timp ce hotelierii au avut ieri toate camerele ocupate la tarife duble faţă de o perioadă normală.

Încasările în turism au fost estimate la 10 milioane de euro de către Federaţia Patronatelor din Turism. Meciul final din Europa League, disputat ieri pe Arena Naţională, şi câştigat de Atletico Madrid (foto), a reprezentant, pe lângă un spectacol la standarde europene, o contribuţie pozitivă în businessurile jucătorilor din turism în particular, dar şi în economie în general.

"În Bucureşti am găsit cazarea şi berea la jumătate de preţ faţă de cum este în Spania, taxiul a fost de asemenea mai ieftin", spune Marco, un inginer care lucrează în domeniul petrolier şi care câştigă lunar 3.500 de euro. El a plătit 500 de euro pe biletul de avion şi patru nopţi de cazare la un hotel patru stele din Capitală, aceasta fiind prima vizită în Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO