Media & Advertising

Pro Tv a inregistrat cea mai mare cota de piata din 2001 pana in prezent: 75,6% cu Romanii au talent - galerie MULTIMEDIA

Pro TV, record absolut al cotei de piaţă cu "Românii au talent"

Romanii au talent

Autor: Radu Racu

13.03.2011, 10:23 81

Pro TV a înregistrat, vineri seara, cuemisiunea "Românii au talent", un record absolut al coteide piaţă, obţinând cel mai mare marketshare la nivelul tuturor televiziunilordin România, luând în calcul toate tipurile de programe, potrivitunui comunicat.

Cu "Românii au talent", Pro TV a obţinut celmai mare market share în minutul de aur de la implementareasistemului de măsurare a audienţei cu PeopleMetere.

Primele trei editii ale emisiunii au reusit salivreze un numar de 2221.9 GRP-uri din totalul de3499.3, ceea ce inseamna 63.5% din oferta pietei de publicitate.Conform GFK Romania, cifrele obtinute deProTV la nivelul publicului comercial din mediulurban au fost de peste 7 ori mai mari decat cele obtinute de Antena1 in acelasi interval orar, postul concurent ajungand la un numarde doar 301.9 GRP-uri, adica 8.6% din oferta pietei depublicitate.

Si la nivel de grup, CME a ocupa locul 1 lamare distanta de concurenta. In intervalul difuzarii show-ului"Romanii au talent", grupul CME alivrat pe parcursul celor trei editii ale show-ului un numar de2419 GRP-uri, ceea ce inseamna 69.1% din piata de publicitate.Cifrele obtinute sunt uriase, avand in vedere ca pe acelasiinterval orar trusturile concurente (Intact, Dogan,National, Prima,Realitatea si TVR) la un loc, nu au obtinut decat 24.9% din piatade publicitate.

In ceea ce priveste punctele de rating,spoturile publicitare difuzate in primele treieditii ale emisiunii "Romanii au talent" au atinso medie de 15.2 puncte de rating, de aproape 6 ori mai mult decatAntena 1, care a obtinut doar 2.7 puncte derating. Varful de audienta a fost atins in cea de-a treia editie aemisiunii, cand unul din spoturile publicitare difuzate de ProTV aatins 27.1 puncte de rating.

Audientele obtinute in timpul show-ului "Romanii au talent"stabilesc un nou record, acestea fiind, la nivelul emisiunilor dedivertisment, cele mai mari cifre obtinute din 2001, cand a fostintrodus un nou sistem de masurare al audientelor, cupeople-meter-e.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO