Producătorii de materiale de construcţii intră în prime-time cu reclame la ferestre, acoperişuri şi oferte promoţionale

22 sep 2017 Autor: Corina Zamfir

Chiar dacă alimentele şi băuturile au dominat clasamentul cu 37 de reclame, fiind urmate de farma şi retail farma cu 19 reclame, compania cu cea mai mare prezenţă în prime-time, Aqua Carpatica, a avut doar patru reclame.

Industria de bricolaj este din ce în ce mai vizibilă în prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune din România, săptămâna aceasta având un număr de 12 reclame faţă de 6 reclame săptămâna trecută, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. Bilka, ferestrele Barrier, Praktiker, Leroy Merlin sau Holcim şi-au făcut loc pentru prima dată în ultimele trei luni în grila de publicitate a posturilor TV, dominată în continuare de bu­nuri de con­sum şi in­dus­tria farmaceutică.

Vedeţi tabelul complet cu brandurile promovate luni seara în intervalul orar 20.00 - 21.00 pe cele mai urmărite trei posturi de televiziune din România pe www.zfcorporate.ro

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.09.2017

 
Cuvinte cheie:
prime-time
, oferte
, intrare
, materiale de constructii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide