Media & Advertising

Surpriza din prime-time-ul televiziunilor: Ryanair, rănită grav la imagine după anularea a zeci de mii de curse, a început să-şi facă reclamă

13 oct 2017 Autor: Corina Zamfir

În topul reclamelor din intervalul 20:00 – 21:00 de luni seară de pe trei dintre cele mai urmările televiziuni din România, o pondere semnificativă a avut-o industria alimentelor şi băuturilor, dar şi farma şi retail farma.

Vinul şi berea, apa şi cafeaua, lactatele şi produsele fast-food au fost cele mai populare în rândul alimentelor şi băuturilor, iar vitaminele, medicamentele pentru sistemul imunitar, dar şi cele împotriva răcelii şi gripei au avut cea mai mare vizibilitate din industria farma

Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, a intrat în prime-time-ul televiziunilor luni-seară cu o reclamă la tarifele practicate, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.10.2017

 
Cuvinte cheie:
prime-time
, reclamatie
, televiziuni
, anulare
, curse
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide