ZF 24

Coca-Cola România şi Moldova are un nou director de marketing

Coca-Cola România şi Moldova are un nou director de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.05.2014, 13:48 1271

Nicoleta Eftimiu, un manager cu o experienţă de 11 ani în cadrul sistemului Coca-Cola, a fost numită în funcţia de marketing manager pentru Coca-Cola România şi Moldova, poziţie pe care o ocupă începând cu data de 1 mai.

Anterior, ea a ocupat funcţia de sparkling soft drinks senior activation marketing manager în cadrul Coca-Cola Romania şi Moldova.

Nicoleta s-a alăturat echipei Coca-Cola în anul 2003, în funcţia de category manager pentru portofoliul de băuturi necarbonatate din cadrul Sistemului Coca-Cola Hellenic România.

În anul 2005, Nicoleta Eftimiu a început să lucreze în echipa de brand manageri a Coca-Cola România, unde a deţinut diferite poziţii. Aici, ea a coordonat numeroase proiecte care au fost implementate în opt ţări din regiunea sud-estică a Europei.

Începând cu anul 2010, ea s-a alătură departamentului franchise operations al Coca-Cola România, în calitate de senior marketing activation manager core pentru brandurile carbogazoase .

Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, managerul a mai activat şi în cadrul agenţiei Mercury Promotions, deţinând conturi precum P&G, SAB Miller, Nestle, Beiersdorf sau Kraft Foods.

În România sistemul gigantului internaţional este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Afacerile îmbuteliatorului au fost în 2012 de circa 435 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO