ZF 24

eMAG lanseaza un serviciu de returnare a produselor in 30 de zile

08.02.2010, 13:27 56

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piata locala, a lansatservicul "ExtraGarantia de Retur", un serviciu de returnare aproduselor in maximum 30 de zile de la cumparare.
Acesta se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridicesi are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor inprocesul de achizitie, potrivit unui comunicat. Astfel, oriceclient eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poatereturna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie deoptiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivitnevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integralvaloarea platita.

"Prin serviciul lansat, oferim o garantie suplimentara de 30 dezile in care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar dacaasteptarile sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere maibuna. Acesta este un beneficiu real comparativ cu magazineletraditionale care iti ofera posibilitatea de a testa un produs laraft in cateva minute", a declarat Radu Apostolescu, director demarketing eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO