Primii antreprenori români din online care şi-au vândut afacerile devin acum investitori

14 mai 2014 Autor: Ioana Nita

Mugur Frunzetti a fost proprietar şi CEO al unui grup de retaileri online IT&C (marketonline.ro, azerty.ro, mediadot.ro), pe care l-a vândut în 2009

Retargeting.ro, un start-up care ajută retailerii online să-şi crească vânzările, a primit o investiţie de 0,5 mil. euro

Retargeting.ro, un serviciu destinat magazinelor online prin inter­mediul căruia acestea îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, fondat de Rareş Bănescu, a primit o investiţie de 500.000 de euro de la antreprenorul Mugur Frunzetti, cunoscut în ultimii ani pe piaţă pentru floria.ro, o florărie online care a fost preluată la finele anului trecut de compania Zurich Broker.

Frunzetti va deţine în urma acestei investiţii 30% din acţiunile OMT Agency, firma care administrează Retar­geting.ro, iar Rareş Bănescu, fondatorul start-up-ului, va rămâne cu cu o participaţie de 65%, restul acţiu­nilor (5%) fiind deţinute de Andrei Valentin Badea, potrivit informaţiilor disponibile în Monitorul Oficial.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.05.2014

 
Cuvinte cheie:
antreprenori
, online
, afaceri
, investitori
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide