Lansarea de noi tehnologii şi sisteme, în special cele legate de condusul autonom, conectivitate şi nu în ultimul rând faruri, care cu tehnologia laser pot ilumina şi până la 600 de metri în faţa maşinii, determină clienţii să fie mult mai curioşi şi implicit mai bine documentaţi când vine vorba în special de automobile din segmentul de top.
„Acum clientul este mult mai bine informat decât era în urmă cu câţiva ani. Chiar şi acum, sunt clienţi extrem de bine documentaţi care ştiu încă de la prima prezentare totul despre un model precum A8 inclusiv noutăţile legate de condusul autonom“, explică Bogdan Militaru, brand manager Audi în cadrul Porsche România, importatorul mărcilor grupului VW pe piaţa locală.
Porsche România va lansa oficial noua limuzină A8 din segmentul de lux la mijlocul lunii septembrie, iar începând din octombrie vor începe livrările. A8 este astfel cel mai nou model din clasa de lux, după ce Mercedes-Benz a venit în vara acestui an cu nou S-Klasse facelift, iar în 2015 BMW a lansat noul Seria 7, primul său model cu sisteme de condus autonom, sisteme implementate din acest an şi pe noul Seria 5. Spre comparaţie, în clasa de lux dacă un model are un preţ de pornire de 80-90 de mii de euro cu TVA, cele mai multe modele sunt vândute la peste 120.000 de euro pe măsură ce fiecare client doreşte să-şi personalizeze maşina şi să o echipeze cu noile sisteme disponibile.