Bănci și Asigurări

Citi vinde clienţilor asigurări de viaţă de la ING

Citi vinde clienţilor asigurări de viaţă de la ING

Autor: Ciprian Botea

12.10.2010, 23:52 33

Americanii de la Citibank au început să vândă clienţilor douăproduse de asigurare de viaţă dezvoltate de către ING Asigurări,care completează oferta de retail a băncii, lansată la scarăcompletă începând de anul trecut.

Citi targetează acum clienţii de top care au nevoie de serviciifinanciare complexe, după ce în trecut operaţiunile de retail s-aulimitat la vânzarea de credite de consum. La lansarea oferteicomplexe de retail, în toamna lui 2009, banca prezentase pe lângăconturi curente, depozite la termen şi carduri de credit şi poliţede asigurări de viaţă de la AIG Life (devenită între timpAlico).

"Acest parteneriat cu ING Asigurări are la bază interesulpermanent al Citibank de a-şi dezvolta portofoliul de produsepentru persoane fizice", a declarat Kumar Ramachandran (foto),directorul departamentului de retail al Citi.

Unul dintre produsele comercializate de bancă permite clienţilorsă economisească bani pentru copiii lor până când aceştia împlinesccel puţin 18 ani. O parte a primelor, destinată economisirii, esteinvestită de către asigurător, iar profitul obţinut îi revineclientului, care îşi asumă însă şi riscul unor eventuale pierderi.La maturitatea contractului, beneficiarul primeşte indemnizaţia deasigurare sub formă de cinci rente anuale sau într-o singurătranşă.

"Extinderea parteneriatelor în zona de distribuţie bancassurancenu este un obiectiv recent al ING Asigurări de Viaţă. Colaborămdeja cu câteva instituţii bancare importante în vederea vânzăriiproduselor de asigurări de viaţa şi pensii facultative, Citibankdevenind de curând un nou partener în acest sens. În ceea cepriveşte relaţia noastră comercială cu ING Bank, aceasta vacontinua în viitor ca şi până acum", a declarat Cornelia Coman,directorul general al ING Asigurări.

Celălalt produs este o asigurare de viaţă cu componentă deeconomisire, la maturitate clientul primind suma garantată plus unprocent din profitul obţinut în urma investirii unei părţi dinprimele plătite. Clienţii care vor să achiziţioneze unul dintreaceste produse trebuie să aibă un cont curent deschis laCitibank.

Primele pot fi plătite lunar, trimestrial, semestrial sau anual,iar clientul poate modifica frecvenţa plăţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO