Bănci și Asigurări

Dan Toma, Autonom Road Assistance: Pe viitor vedem o digitalizare şi o profesionalizare a sistemului, cu o distribuire a cotei de piaţă mai echilibrată pe RCA

Dan Toma, coordonator Autonom Road Assistance: Prin digitalizare şi transparenţă, asiguratorii pot facilita comunicarea cu părţile implicate: clienţi şi parteneri. De asemenea, o mai bună documentare a consumatorilor înaintea luării deciziei de reînnoire a poliţei RCA şi a drepturilor lor, poate creşte calitatea serviciilor oferite în piaţă.

Dan Toma, coordonator Autonom Road Assistance: Prin digitalizare şi transparenţă, asiguratorii pot facilita comunicarea cu părţile implicate: clienţi şi parteneri. De asemenea, o mai bună documentare a consumatorilor înaintea luării deciziei de reînnoire a poliţei RCA şi a drepturilor lor, poate creşte calitatea serviciilor oferite în piaţă.

Autor: Mircea Nica

12.11.2020, 16:30 594

♦ Dan Toma, coordonator Autonom Road Assistance: Odată cu modificarea legii privind RCA în 2016, partea păgubită într-un accident auto beneficiază de maşină de înlocuire, cât timp maşina avariată este în service. Costul maşinii de înlocuire este acoperit de asigurătorul persoanei vinovate. Nu mulţi proprietari de maşini cunosc drepturile de care dispun.

Piaţa RCA din România se află în­tr-o situaţie atipică, unde doi asigură­tori aco­peră o cotă de piaţă de aproape 80%, dar pe viitor este posibil să vedem o digitalizare şi o profesionalizare a sis­te­mului, cu o distribuire a cotei de piaţă mai echilibrată pe segmentul RCA, a spus Dan Toma, coordonator Auto­nom Road Assistance, companie spe­cia­lizată în soluţii de mobilitate precum închirieri de maşini şi leasing operaţional.

„Conform statisticilor publi­ca­te de către ASF pentru prima ju­mă­tate a anului 2020, piaţa RCA este în creştere uşoară, cu un avans de 2% a primelor sub­scri­se faţă de aceaşi perioadă a anu­lui 2019, în timp ce rata dau­nelor materiale a crescut cu 4%. Pe viitor vedem o digitalizare şi o profesionalizare a sistemului de lucru, eventual cu o distri­bu­i­re a cotei de piaţă mai echili­bra­tă. Contextul actual i-a deter­mi­nat pe asiguratori şi brokeri să se adap­teze rapid şi să ofere con­sta­tare de daună pe site sau prin in­ter­mediul aplicaţiilor, res­pec­tiv să emi­tă poliţe de asigurare online, im­plementând plata cu car­dul prin procesatori autori­zaţi“, a trans­mis Dan Toma la solicitarea ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro