Bănci și Asigurări

Iulia Teodorescu, Head of Sales, Inetum România: Avem un CRM deja pregătit pe zona de asigurări, care este customizat pentru această indsutrie. Ne ducem cu o consultanţă de utilizare a acestui CRM, iar prin soluţii de comunicare reuşim să definim o zonă de preţuri mult mai adaptată zonelor de risc pe care le identificăm specific fiecărei categorii de clienţi în parte

ZF Bankers Summit 2023, ziua 3

Iulia Teodorescu, Head of Sales, Inetum România: Avem un...

Autor: Mircea Nica

28.06.2023, 15:09 144

Inetum România, integrator de soluţii, servicii şi IT, care lucrează deja cu importanţi jucători din piaţa asigurărilor, are un CRM pregătit pentruzona de asigurări prin care, împreună cu o consultanţă şi soluţii de comunicare, poate define o zonă de preţuri mult mai adaptată zondelor de risc specific fiecărei categorii de clienţi ai asigurătorilor, a explicat Iulia Teodorescu, Head of Sales, Inetum România, în cadrul Conferinţei ZF Bankers Summit 2023, ziua

“Avem un CRM deja pregătit pe zona de asigurări, care este customizat pentru această indsutrie. Aici avem nevoie să lucrăm integrat cu clientul, ne ducem cu o consultanţă de utilizare a acestui CRM împreună cu departamentul de marketing, iar prin soluţii de comunicare reuşim să definim o zonă de comunicare de preţuri mult mai adaptată zonelor de risc pe care le identificăm specific fiecărei categorii de clienţi în parte. În spate este un mare big data de la care plecăm, la o analiză de date care sunt culese la nivel complex pe absolut toate canalele prin care compania de asigurări strânge informaţii despre clienţi şi le procesează astfel încât într-un final reuşim să definim mult mai atent clasele de riscuri pe clienţii lor actuali şi de asemenea mecanisme de pricing mult mai adaptate claselor de risc în care se află aceşti  clienţi.”

Ce a mai spus Iulia Teodorescu, Head of Sales, Inetum România:

Ceea ce vedem în piaţa de asigurări din România, noi ca şi poziţionare suntem integratori de soluţii de servicii şi IT, sunt nevoi pe care companiile ni le spun şi anume apropierea cât mai mare faţă de client, o gestionare mult mai bună a riscului clienţilor şi cumva zona de diversificare de soluţii servicii specifice zonei de asigurări.

La nivel de grup suntem o companie multinaţională prezentă în 27 de ţări, 27.000 angajaţi, 500 de specialişti IT&C în România, consultanţi de business pentru sectorul financiar, acesta este core businessul companiei. Suntem mai degrabă o companie cu expertiză de digitalizare în zona financiar-bancară. În România lucrăm cu NN Asigurări, BRD Asigurări, iar la nivel de grup cu Allianz, AXA, Groupama şi Generali şi gândim specific nevoile ficărui client pe care îl adresăm.

De fapt, este o arhitectură de soluţii software şi servicii complet integrată astfel încât să vadă atât clientul final, dar mai ales compania de asigurări, cum poate în acelaşi timp să fie mai aproape de clienţi, dar şi să-şi gestioneze mai bine costurile interne şi riscurile.

Suntem trei părţi implicate în acest canal. Clientul primeşte mult mai adaptat preţul la care trebuie să aibă acces. Primeşte pe canalul cel mai aproape de el. Dacă ne uităm la categoria de vârstă 18-30 de ani este clar că sunt pe digital şi online. Clientul beneficiar final primeşte preţul pe care îl merită, dar şi pe canalul pe care el se află cel mai frecvent. Bineînţeles, compania de asigurări reuşeşte să îşi controleze mult mai bine riscurile şi costurile pentru că îşi defineşte preţurile mult mai aproape de specificul de risc al fiecărei categorii de clienţi în parte.

Ne ducem prin analiştii de business să facem o analiză foarte atentă a arhitecturilor de soluţii existente din fiecare companie de asigurări cu care lucrăm şi să le propunem mai degrabă o trecere către cloud, ceea ce zona aceasta reuşeşet să aducă o scalabilitate pe tot ce are nevoie. Cloud-ul nu are risc, este cea mai sigură zonă şi angajaţii care folosessc cloud-ul pot lucra remote de oriunde, au acces la aceleaşi documente.

Nu cred că reuşim să ajungem la diferenţe de preţ foarte mari prin aceste analize. Până la urmă zona de analize de date generează o targetare mult mai corectă a categoriei de clienţi conform cu big data pe care îl ai în spate. Poate pare din exterior un pic exagerat, dar are legătură doar cu analiza de date.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO