Bănci și Asigurări

Nederlanden tine 46% din piata

29.06.2000, 00:00 24



Nederlanden Asigurari de Viata Romania a incheiat, in trei ani de la infiintare, peste 100.000 de polite de asigurare, reusind astfel sa detina o cota de piata de 46% din domeniul asigurarilor de viata, a declarat, ieri, Violeta Ciurel, directorul general al Nederlanden Asigurari de Viata Romania.

"Nici o alta societate de asigurari care activeaza pe piata asigurarilor nu are capacitatea noastra de a atrage clientii. Suntem liderii pietei din punct de vedere al capitalului social, al investitiilor, precum si al primelor de asigurare incasate, si ocupam locul doi, dupa Asirom, din punct de vedere al cunoasterii numelui", a afirmat oficialul Nederlanden.

Nederlanden ofera in prezent 12 produse de asigurari de viata, o parte dintre ele combinand componenta de protectie cu cea de acumulare si de investitie, a mai adaugat Violeta Ciurel.

Societatea va lansa, in cursul lunii iulie, un nou produs care marcheaza extinderea pietei tinta a companiei, si anume asigurarea individuala in caz de accident, care acopera numai acest risc.

Ca obiective pentru anul acesta societatea de asigurari si-a propus continuarea extinderii retelei teritoriale, introducerea de noi produse si valorificarea potentialului de cooperare al tuturor entitatilor care fac parte din ING Group, prezente in Romania.

"Chiar daca pe piata asigurarilor competitia creste pe zi ce trece prin intrarea unor noi companii, suntem convinsi ca oferta noastra va ramane in continuare remarcabila datorita atentiei speciale pe care o dam cerintelor fiecarui client si calitatii produselor, serviciilor si consultantilor nostri", a mai spus Violeta Ciurel.

Nederlanden Asigurari de Viata Romania este interesata de operarea pe piata sistemului privat de pensii, deoarece grupul ING, din care societatea face parte, are o lunga experienta in acest domeniu in lume, a explicat si Rob Van der Klauw, directorul financiar al Nederlanden. El a adaugat ca exista posibilitatea ca in perioada urmatoare intre societatea de asigurari si anumite banci romanesti, selectate foarte bine, sa se creeze aliante cu scopul de a dezvolta noi produse si a la distribui mai usor.

Reteaua teritoriala a Nederlanden acopera in prezent 61 de orase din tara, societatea avand o echipa de peste 2.000 de consultanti si un capital social de 273,5 miliarde de lei (aproximativ 22,3 milioane de dolari), ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 700% fata de debut si 100% fata de 1 iulie 1999.

Societatea a obtinut, pe primul trimestru al acestui an, un profit net de 1,023 milioane euro, in timp ce, in 1999, acesta a fost de 4,9 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO