Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie locală de asigurări, a subscris prime de 530 mil. lei în perioada ianuarie-iunie, în creştere cu 7% faţă de primul semestru din 2014, pe fondul avansului cu două cifre al businessului de asigurări nonauto şi de viaţă.
Remi Vrignaud, CEO al asigurătorului, spune că se observă o revenire a apetitului clienţilor pentru produse de asigurare de viaţă cu componentă de economisire, pe fondul dobânzilor foarte mici oferite de bănci la depozite
„Contextul actual, caracterizat de un nivel redus al dobânzilor, evidenţiază o reorientare a unui număr din ce în ce mai mare de clienţi către produsele de asigurări de viaţă care oferă acces la programe investiţionale cu diferite grade de risc. Cei mai mulţi clienţi continuă să opteze pentru programele cu risc investiţional scăzut, care direcţionează capitalurile către instrumente de tipul obligaţiunilor guvernamentale“, a declarat Vrignaud, care conduce de trei ani compania Allianz-Ţiriac.