Bănci și Asigurări

Serviciul SmartTel a prins bine la BP

08.09.2000, 00:00 16



Numarul de clienti ai Banc Post care au solicitat, in cele doua luni de cand functioneaza, serviciul SmartTelTMSMS a ajuns la 152, acestia solicitand informatii pentru un numar de 224 conturi.

SmartTelTMSMS le ofera clientilor Banc Post posibilitatea sa-si vizualizeze soldurile de la toate tipurile de card (Ultra, Prospera, Millenium sau Suprema) si de cont curent, in lei sau USD, indiferent de loc si de moment, cu o singura conditie si anume aceea de a fi posesori de telefoane mobile cu acces la retelele Dialog si Connex. Foarte curand, acest serviciu se va oferi si abonatilor din reteaua Cosmorom.

Serviciul ofera posibilitatea ca persoanele fizice care sunt si patroni de firma, dar sunt titularii doar ai unuia dintre cardurile Banc Post dedicate persoanelor fizice (deci nu au si un card deschis pe numele firmei), sa poata, cu respectarea instructiunilor prevazute in formularul de inscriere, sa primeasca informatii atat despre conturile personale cat si despre conturile curente ale firmei.

Cand se afla in Romania, abonatul SmartTel, nu trebuie decat sa apeleze numarul 681 de pe propriul telefon mobil.

Cand clientul se afla in alte tari, unde Dialog respectiv Connex asigura Serviciul Roaming cu vizualizarea chematorului (ID), este necesar sa se apeleze tasta "plus", prefixul tarii (40) si numarul de telefon 92.404.876 pentru clientul abonat la Connex, respectiv numarul de telefon 95.65.75.56, pentru clientul abonat la Dialog.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24