Bănci și Asigurări

​Sistemul de retragere a numerarului cu cardurile Băncii Transilvania şi plăţile la POS-uri a fost întrerupt la nivel naţional vineri dimineaţă. Ce a răspuns banca

​Sistemul de retragere a numerarului cu cardurile Băncii Transilvania şi plăţile la POS-uri a fost întrerupt la nivel naţional vineri dimineaţă. Ce a răspuns banca

Autor: Liviu Popescu

14.08.2015, 13:00 11858

Clienţii Băncii Transilvania, al treilea jucător din sistem, care au încercat să retragă în această dimineaţă numerar cu cardurile emise de bancă sau să plătească la POS-urile locale, nu au putut face acest lucru din cauza unor defecţiuni tehnice.

“Cunoaştem problema şi lucrăm pentru rezolvarea acesteia. Nu ar trebui să dureze mai mult de o oră”, au spus reprezentanţii call center-ului băncii.

Pe de altă parte, oficialii băncii nu au putut fi contactaţi pentru informaţii legate de această problemă până la ora transmiterii acestei ştiri.

Banca Transilvania are aproape două milioane de clienţi activi şi cea mai extinsă reţea de POS-uri contactless de pe piaţă, de aproximativ 10.000 de unităţi. Banca se află în plin proces de schimbare a aparatelor POS existente cu unele contactless.

Răspunsul băncii: 

Sistemul IT al Băncii Transilvania a funcţionat cu câteva intermitenţe ȋn cursul dimineţii, din motive tehnice, dar nu a fost vorba de un blocaj, având ȋn vedere că ȋn intervalul orar 9 – 12 au fost realizate cu succes peste 130.000 de tranzacţii prin BT. Soluţiile au fost găsite rapid şi totul funcţionează ȋn parametri standard ȋnainte de ora 12”. 

AFACERI DE LA ZERO