Bănci și Asigurări

Sorin Stanciu, country manager pentru România la Raifeisen Digital Bank: Raiffeisen vine cu o nouă provocare pe piaţa bancară. Noua bancă digitală de sine stătătoare va încerca să crească numărul de clienţi şi să obţină acelaşi succes pe care l-a avut pe piaţa poloneză. Generaţia tânără şi segmentul de persoane fizice sunt ţintele principale

Sorin Stanciu, country manager pentru România al Raiffeisen Digital Bank: Nu intenţionăm să avem sucursale fizice sau să solicităm asistenţă de la o altă bancă din România. Oferim clienţilor asistenţa prin canale digitale şi avem un model de servire deja dovedit ca fiind eficient pe piaţa din Polonia.

Sorin Stanciu, country manager pentru România al Raiffeisen Digital Bank: Nu intenţionăm să avem sucursale fizice sau să solicităm asistenţă de la o altă bancă din România. Oferim clienţilor asistenţa prin canale digitale şi avem un model de servire deja dovedit ca fiind eficient pe piaţa din Polonia.

Autor: Mircea Nica

10.07.2023, 00:06 815

„Raiffeisen Digital Bank este o bancă de sine stătătoare, care operează independent de Raiffeisen Bank, banca deja consacrată în România. Decizia de a opera cu un brand adiţional reflectă realitatea pieţei, considerăm că aceasta este modalitatea corectă de a stimula achiziţia de clienţi pentru anumite segmente în căutare de bănci digitale, în general pentru utilizare secundară“, susţine Sorin Stanciu, country manager pentru România al Raiffeisen Digital Bank.

Raiffeisen Digital Bank, noua bancă de sine stătătoare care face parte din grupul Raiffeisen Bank Inter­na­tional, are în plan targe­tarea segmentului de per­soane fizice, în special tinerii prin produse bancare digita­le, încercând să îşi crească nu­mărul de clienţi şi să obţină acelaşi succes pe care l-a avut acelaşi model de abordare pe piaţa poloneză, a spus Sorin Stanciu, country manager pentru România al Raiffeisen Digital Bank, într-un interviu pentru ZF.

„Lansarea unei bănci de la zero este o provocare, dar suntem încântaţi să fim pre­zenţi pe piaţa românească ca al doilea brand Raiffeisen şi aşteptăm cu nerăbdare să creş­tem numărul de clienţi şi să replicăm succesul avut pe piaţa poloneză. Targetăm un număr tot mai mare de români pregătiţi să facă tre­cerea către servicii bancare complet digita­li­zate. Generaţia tânără în special este pregătită pentru acest pas şi vorbim despre o etapă a vieţii în care nevoile bancare sunt mai degrabă unele de bază. Din punctul meu de vedere, vom concura atât cu băncile tra­diţionale, cât şi cu cele fintech“, a explicat Sorin Stanciu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO