Cele mai mari holdinguri de lux ale lumii au trecut printr-un deceniu foarte profitabil, în pofida faptului că lumea a traversat una dintre cele mai dure dezastre financiare din istorie, cu reverberaţii în toate colţurile lumii.
Cu toate acestea, susţinute de o cerere tot mai mare din zona Asiei, vânzările brandurilor de lux au crescut considerabil în această perioadă, iar valoarea de piaţă a conglomeratelor ce controlează piaţa luxului, estimată la 200 miliarde dolari anual, a crescut cu mult peste piaţă.
LVMH, cel mai mare holding de lux al lumii, în portofoliul căruia intră peste 70 de branduri, printre care se numără: Louis Vuitton, Moët, Hennessy, Sephora, Guerlain sau Givenchy, a ajuns cea mai valoroasă companie listată pe piaţa de capital pariziană, surclasând compania petrolieră Total. Acţiunile LVMH afişează o apreciere de aproape 180% în această perioadă, în condiţiile în care indicele Euro STOXX 50, ce reuneşte cele mai importante 50 de companii de pe continent, a crescut cu aproape 30% în aceeaşi perioadă. LVMH, controlată de Bernard Arnault, cel mai bogat om al Franţei, cu o avere de 60 mld. dolari, a ajuns la o capitalizare bursieră de 124 mld. euro, după o creştere de 35% a acţiunilor grupului.