Business Hi-Tech

Brandul românesc de modă Mathilde: Online-ul este în creştere. Acum generează 7% din afaceri

Mathilde Gheşea, fondatoarea brandului Mathilde

Mathilde Gheşea, fondatoarea brandului Mathilde

Autor: Ioana Nita

29.11.2017, 00:04 255

Inex Style, com­panie din Braşov care produce articole de vestimentaţie femi­nină sub brandul Mathilde, estimează că va încheia anul acesta cu afaceri totale de 1,4 milioane euro, în creştere cu 40% faţă de 2016. Din această sumă, circa 7% vor proveni din vânzările online de pe site-ul dedicat brandului Mathilde.

„Pentru finalul acestui an estimăm o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro. Magazinul online are un potenţial mare de creştere. Acesta va creşte în continuare în acelaşi ritm cu avansul înregistrat în magazinele fizice”, a declarat pentru ZF a declarat Mathilde Gheşea, fondatoarea brandului Mathilde. Anul trecut afacerile Inex Style s-au situat la circa 1 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO