Business Hi-Tech

Cei mai buni la Internetics

27.06.2005, 18:17 14

Agentia 2Fresh Design a castigat "cel mai dorit trofeu", cel de web-agentia anului, la festivalul de comunicare digitala Internetics, care s-a incheiat vineri la Bucuresti, dupa trei zile de conferinte, prezentari si workshop-uri.

Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos. Pe locurile doi si trei la web - agentia anului, s-au clasat agentiile Avantaj Net si FD Interactive.

La sectiunea "Prezentare de corporatie", castigator a fost desemnat site-ul www.unicredit.ro, inscris in concurs de compania A Rond, iar la "Prezentare de IMM" s-a impus Living Dots cu site-ul www.leoburnett.ro.

Cel mai bun portal tematic a fost votat www.1001case.ro, inscris de Rom Net. Agentia 2Fresh Design a castigat si sectiunea "Prezentare de brand/produs" cu proiectul sau www.passat.ro.

Concursurile avand drept tema bannerele online au fost castigate de Ninespices.com cu lansarea Skoda Octavia (banner single) si de Ogilvy&Mather Advertising cu Milka M-joy (banner campaign). Cel mai bun site de jocuri online a fost ales www.doizece.ro, inscris de IT Studio Solutions, iar www.voltaj.ro, inscris de FD Interactive, s-a impus la sectiunea "Celebritati si personalitati".

Printre temele la care nu au fost desemnati castigatori s-au numarat "Portaluri generaliste", "Informatii de interes public", "Servicii financiare", "E-guvernare", "Comunitati virtuale".

La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) au fost site-uri de prezentare ale unor branduri, mari corporatii sau intreprinderi mici si mijlocii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO