Business Hi-Tech

CEO Deezer: După ce cumperi un smartphone scump, devii tentat să plăteşti şi pentru servicii noi

CEO Deezer: După ce cumperi un smartphone scump, devii...

Autor: Adrian Seceleanu

23.09.2013, 00:08 101

Pe pieţe precum cea din România este nevoie de timp pentru ca utilizatorii să înceapă să plătească pentru conţinut, spune Axel Dauchez, CEO al companiei franceze Deezer, care oferă acces online la o bibliotecă de peste 25 de milioane de piese muzicale.

Piaţa de conţinut din România va creşte spectaculos în anii următori până la punctul în care un serviciu precum Deezer - care oferă acces online la o bibliotecă de zeci de milioane de piese muzicale - va avea 3 milioane de clienţi plătitori, a declarat, la Bucureşti, într-un interviu pentru ZF, Axel Dauchez, directorul executiv al companiei franceze.

„Pot să spun că într-o bună zi - şi nu mă întrebaţi dacă acest lucru înseamnă peste trei sau peste zece ani, pentru că nu ştiu acest lucru - rata de penetrare pentru serviciile de acces la muzica online cu abonament va fi de 15% din populaţia totală, ceea ce înseamnă aproximativ 3 milioane de persoane în România. Este o estimare, o ţintă, este feelingul meu“, a spus Dauchez când a fost întrebat ce aşteptări are în legătură cu piaţa din România.

Lansat în forma actuală în anul 2009 în Franţa, serviciul Deezer este disponibil în prezent în aproape 200 de ţări şi are aproximativ 30 de milioane de clienţi, dintre care în jur de 4 milioane au abonament.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24