Business Hi-Tech

Chinezii de la TP-Link şi-au majorat anul trecut afacerile pe plan local cu peste 20%, la 40 mil. lei

Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România: În primele trei luni piaţa locală de IT a scăzut, dar noi am reuşit să ne menţinem evoluţia pozitivă

Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România: În primele trei luni piaţa locală de IT a scăzut, dar noi am reuşit să ne menţinem evoluţia pozitivă

Autor: Ioana Nita

24.04.2017, 00:08 544

Businessul TP-Link, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de reţelistică la nivel mondial, a crescut anul trecut pe plan local cu circa 22%, cifra de afaceri netă a companiei chineze apropiindu-se astfel de 40 milioane de lei, în condiţiile în care piaţa de profil din România s-a menţinut stabilă.

România este cea mai mare piaţă din regiune pentru TP-Link, compania activând în alte patru ţări din zona balcanică - Bulgaria, Albania, Kosovo şi Bosnia şi Herţegovina.

„În România am avut o creştere de 22% a cifrei de afaceri, ajungând la aproape 40 milioane de lei. Cantitativ, creşterea a fost mai mică pentru că ne-am concentrat pe echipamente din zona de preţuri medii şi ridicate. A început să crească cererea pentru echipamente din acest segment, precum routerele internet dual band, echipamentele care extind acoperirea reţelelor Wi-Fi, gama de routere AC şi adaptoare de tip «power line» prin intermediul cărora se poate extinde reţeaua de internet wireless prin reţeaua electrică“, a declarat pentru ZF Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO