Business Hi-Tech

Clienţii Orange pot activa unele servicii online, fără să mai sune în call-center

Autor: Adrian Seceleanu

06.06.2011, 23:31 198

Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, alansat o nouă versiune a serviciului de administrare online "Contulmeu", prin care clienţii operatorului îşi pot administra toatenumerele de telefon, fie de abonament, fie de cartelă preplătităsau îşi pot activa sau dezactiva unele servicii sau opţiuni.

Noua versiune le oferă clienţilor mai multe informaţii desprefactură şi listele de convorbiri şi posibilitatea de a activa saudezactiva online servicii pentru care până acum sunau la ServiciulClienţi: suspendarea numărului în caz de furt sau pierdere atelefonului, redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă,mesagerie vocală, apeluri internaţionale sau roaming. De asemenea,un abonat Orange poate să programeze o reîncărcare automată lunarăpentru orice cont PrePay.

Schimbările din interfaţa online au fost realizate de cătredepartamentul Online al Orange România, alături de SeniorInteractive şi Tremend. Orange a lansat şi o aplicaţie care oferăaceleaşi facilităţi pentru utilizatorii de smartphone-uri Apple saucu platforma Google Android.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO