Business Hi-Tech

Cum tratează Facebook companiile care nu cumpără reclamă pe reţeaua de socializare

Cum tratează Facebook companiile care nu cumpără...

Autor: Ştefan Stan

24.03.2014, 17:09 8616

Facebook continuă să înăsprească condiţiile pentru afacerile care nu plătesc pentru promovarea paginilor oficiale de pe reţeaua de socializare, limitând numărul persoanelor care văd o postare normală la numai 6%, scrie blogul boingboing.net.

Facebook nu a comentat asupra numărului de persoane la care ajunge o postare nepromovată (cele mai recente date oficiale sunt de 16%, din 2012), însă compania a recunoscut în decembrie anul trecut că a limitat vizibilitatea postărilor nebugetate.

Cea mai mare reţea de socializare pune schimbarea pe seama competiţiei crescute din rândul companiilor, tot mai multe afaceri deschizându-şi o pagină oficială de Facebook. Un utilizator normal primeşte 1.500 de postări pe zi de la prieteni şi de pe paginile apreciate, Facebook alegând un număr de doar 300 de postări care ajung în fluxul de noutăţi.

Rezultatul, conform Facebook, este tranziţia către un conţinut mai “calitatativ” care ar ajunge la utilizatori.

Soluţia pentru brandurile care doresc să se promoveze pe Facebook este achiziţionarea de reclame, susţin reprezentaţi ai reţelei de socializare.

“La fel ca în multe alte afaceri, dacă cineva doreşte ca postările să fie vizibile pentru toţi utilizatorii, cea mai bună strategie este achiziţionarea de reclame”, a spus un reprezentant Facebook.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO