Business Hi-Tech

eMAG a vândut aproape 2,1 milioane de produse în valoare de peste 609 milioane lei până la ora 22:30

eMAG a vândut aproape 2,1 milioane de produse în...

Autor: Ioana Niţă

11.11.2022, 22:45 372

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut astăzi, în campania sa de Black Friday, aproape 2,1 milioane de produse în valoare totală de peste 609 milioane lei până la ora 22:30. Peste 527.000 de persoane au făcut cumpărături de la eMAG de Black Friday, aproximativ 46% dintre aceştia fiind clienţi Genius.

Cele mai multe produse vândute au fost din categorille “băuturi, băcănie şi petshop”, “jucării şi articole pentru copii” şi “parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice”.

 

1. Băuturi, băcănie şi petshop: 366.792

2. Jucării şi articole pentru copii: 350.029

3. Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 258.001

4. Mobilă şi casă: 186.931

5. Electrocasnice mici şi mari: 158.528

6. Bricolaj, grădină şi auto: 132.442

7. Telefoane, tablete şi gadget-uri: 132.411

8. Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 120.518

9. TV, audio-video, gaming şi cărţi: 111.751

10. Fashion şi sport: 94.215

 

Aproape 83% dintre comenzi au fost plasate de pe mobil, iar peste 63% au fost plătite cu cardul. În ceea ce priveţte judeţele cu cele mai mari valori înregistrate per client, în top trei se situează Cluj (1.198 lei/client), Bucureşti (1.172 lei/client) şi Iaşi (1.152 lei/client).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO