Epson, unul dintre cei mai importanţi producători de imprimante, proiectoare şi LCD-uri din lume, vrea în acest an afaceri cu 11% mai mari faţă de anul precedent pe piaţa din România, atingând astfel pragul de 9 mil. euro, estimări bazate pe diversificarea portofoliului de imprimante ink-jet adresate IMM-urilor, dar şi consumatorilor individuali.
"Anul trecut am înregistrat vânzări de 8 milioane de euro, din care 6 milioane de euro au fost asigurate de comercializarea imprimantelor. Vrem să creştem în 2012 şi sunt optimistă cu privire la atingerea acestui obiectiv. Piaţa va creşte în acest an dacă nu cu două cifre, cel puţin cu o cifră, însă evoluţia va depinde de mai mulţi factori, unul dintre aceştia este cursul leului faţă de moneda europeană. Vom aduce echipamente noi şi vom diversifica portofoliul de produse pe piaţa românească", a declarat într-o conferinţă de presă Simona Decuseară (foto), directorul de marketing şi vânzări al Epson România şi Bulgaria.
Această tendinţă este remarcată şi la nivelul consumatorilor individuali, în categoria cărora intră studenţii care au nevoie să tipărească un volum mare de documente şi utilizatorii pasionaţi de fotografie care doresc să aibă şi pe format imprimat albumele la costuri reduse. Pentru acest public, Epson România a lansat o gamă nouă de imprimante bazate de sistemul FIT (Fast Ink Top-up).
"Modelele de imprimante pe care le lansăm - L800, L200 şi L100 - se adresează clienţilor a căror principală necesitate este aceea de a lista documente sau fotografii la costuri scăzute, fie că este vorba despre cei care tipăresc acasă sau despre companii mici şi mijlocii", a mai adăugat Decuseară.
Epson România are în acest moment şapte angajati, iar în 2012 urmăreşte mărirea echipei cu 2-3 oameni. Condus de Seiko Epson Corporation cu sediul în Japonia, grupul Epson are peste 78.000 de angajaţi în 99 de companii din toată lumea.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels