Business Hi-Tech

Estimare Syscom Digital: piaţa de marketing mobil din România, aproape de 8 mil. euro în 2011

Estimare Syscom Digital: piaţa de marketing mobil din România, aproape de 8 mil. euro în 2011
29.12.2011, 17:56 296

Piaţa de marketing mobil din România ar putea stagna anul viitor la nivelul înregistrat în acest an, de 7 - 7,5 mil. euro în condiţiile în care preţurile vor scădea iar companiile îşi vor menţine la acelaşi nivel investiţiile în acest canal de promovare, spune Maia Novolan, directorul general al Syscom Digital, o companie care furnizează servicii de acest tip.

"Piaţa locală de profil a ajuns la o valoare de circa 7-7,5 milioane de euro, iar pentru 2012 exista premise ca aceasta să stagneze întrucât nu valoarea în sine a pieţei va creşte, ci volumul şi diversitatea activităţilor, prin scăderea preţurilor", a declarat Novolan.

Mesajele text trimise pe telefonul mobil (SMS-urile) vor reprezenta în continuare baza a peste trei sferturi din campaniile de marketing mobil, însă utilizarea altor instrumente care să ducă în final către o componentă internet ar putea creşte cu până la 50%, în condiţiile în care tot mai mulţi utilizatori cumpără smartphone-uri iar rata de utilizare a internetului pe mobil este şi ea în creştere.

Compania Syscom Digital a înregistrat în 2011 afaceri de 1,7 mil. euro şi are 24 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO