Business Hi-Tech

Gameology a depăşit pragul de 4 mil. lei afaceri, plus 47%. „Mai mult de jumătate din vânzări sunt online“. „Vânzările online directe au crescut cu 10% faţă de anul anterior, dar procentul generat de acestea a scăzut după primul anul pandemic, ajungând în 2021 la 19%“

Iulia Soare, partner în cadrul Gameology: Pentru anul acesta vizăm afaceri de 5,5 mil. lei, în creştere cu 30%-35%.

Iulia Soare, partner în cadrul Gameology: Pentru anul acesta vizăm afaceri de 5,5 mil. lei, în creştere cu 30%-35%.

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.03.2022, 12:00 98

Compania românească Gameology, unul dintre cei mai mari producători şi distribuitori de jocuri de societate din România, a înregistrat afaceri de peste 4 milioane de lei la finalul anului trecut, în creştere cu mai bine de 40% comparativ cu anul precedent, peste jumătate din vânzări fiind înregistrate în mediul online.

„Anul trecut s-a încheiat cu afaceri de 4,1 milioane de lei, în creştere cu 47% faţă de rezultatul anului precedent. Vânzările online directe au crescut cu 10% faţă de anul anterior, dar procentul generat de acestea a scăzut după primul an pandemic, ajungând în 2021 la 19%. Pe de altă parte, dacă am însuma şi vânzările online ale retailerilor cu care lucrăm, putem spune că mai mult de jumătate din vânzarea produselor noastre se face online“, a spus pentru ZF Iulia Soare, partener în cadrul Gameology.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO