Business Hi-Tech

Grupul Orange România a încheiat primele nouă luni din 2022 cu o cifră de afaceri consolidată de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2021, după creşterea vânzărilor de echipamente şi scăderea veniturilor din servicii

Grupul Orange România a încheiat primele nouă luni din...

Autor: Roxana Rosu

25.10.2022, 12:23 186

Grupul Orange România a încheiat primele nouă luni din 2022 cu o cifră de afaceri consolidată de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2021, în urma creşterii vânzărilor de echipamente şi a diminuării veniturilor din servicii, a anunţat marţi compania.

În T3, afacerile s-au majorat cu 3,6%, la 403 milioane de euro.

”Trimestrul trei încheie o perioadă alertă şi 9 luni pline de provocări, în care marcăm şi un an de când facem echipă cu Orange Romania Communications. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reuşim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge şi mai aproape de ambiţia noastră de a fi alegerea #1 de servicii convergente pentru business-uri & consumatori. Mă bucur că am reconfirmat calitatea reţelei Orange, care a fost din nou recunoscută ca cea mai bună reţea din România”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,4 milioane de clienţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO