Business Hi-Tech

Industria de publicitate online creşte galopant, dar reclamele doar pe Google sau Facebook nu scot din joc TV-ul

Ideea este că trebuie să mergem dincolo de generaţiile actuale, să mergem la generaţia alfa, copii născuţi după anul 2010 care au aşteptări şi necesităţi diferite de la produse, de la servicii, de la companii. Consumatorii şi societatea se schimbă. Un copil din generaţia alfa va dori să găsească un ecran touch la toate echipamentele.  România este o ţară cu un mare apetit pentru ceea este cool şi nou şi fun şi pentru branduri - mai mare decât în Polonia, de exemplu. Cred că vom vedea o adopţie ridicată a Windows Phone pe piaţa locală.

Nancy Nemes, CMO Consumer Marketing, Microsoft:

Autor: Adrian Seceleanu, Adrian Dumitrache

06.06.2013, 20:48 337

Campaniile de publicitate şi promovare desfăşurate în mediul online câştigă din ce în ce mai mult teren, însă, oricât de mare ar fi influenţa unor jucători precum Google sau Facebook, televiziunea va rămâne încă puternică - cel puţin pentru anumite grupuri de consumatori, au spus speakeri de la ICEEfest, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate internetului din Europa de Est.

„TV-ul este în continuare extrem de puternic, nu cred că întrebarea este dacă va supravieţui TV-ul şi va rămâne online-ul“, a spus Kimon Zorbas, CEO al organizaţiei IAB Europe. „Ponderea TV-ului în mixul de bugete de publicitate depinde foarte mult de la brand la brand. Dacă ai un target mai tânăr, procentul alocat online-ului este un pic mai mare pentru că publicul e mai mult în online decât la TV“, a spus şi Laurenţiu Dumitrescu, Managing Partner al companiei Digital Star. El a adăugat că evoluţia industriei este direct legată de starea economiei, de veniturile utilizatorilor şi de apetitul lor pentru achiziţii. „Noi am avut un start de an foarte bun“, a spus Dumitrescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO