Business Hi-Tech

Lupta pe clientii din telefonia fixa si cablul TV pune presiune pe tarifele pentru televiziunea pe satelit

Lupta pe clientii din telefonia fixa si cablul TV pune presiune pe tarifele pentru televiziunea pe satelit

Click pentru imaginea marita

07.09.2007, 19:02 18

Cei mai mari jucatori de pe piata locala de servicii triple play (internet, telefonie, televiziune), respectiv companiile RCS&RDS, Romtelecom si UPC Romania, concureaza puternic si in sectorul de televiziune prin satelit - unde tarifele sunt utilizate ca arma de pastrare a bazei de clienti de pe businessul de baza (cablu sau telefonie fixa).
Dominata pana anul trecut de RCS&RDS, piata locala de servicii de televiziune prin satelit s-a animat dupa intrarea UPC pe aceasta piata prin achizitia Focus Sat si lansarea de catre Romtelecom a serviciului Dolce la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut.
Fortata sa identifice metode de a-si mentine baza de clienti, compania Romtelecom furnizeaza serviciul Dolce la tarife mai mici pentru clientii sai de pe telefonia fixa - care aduc, prin abonamente, grosul veniturilor companiei.
Romtelecom a anuntat ieri ca pentru clientii sai pe telefonie care se aboneaza pe doi ani, tariful pentru pachetul de baza Dolce va fi de 1,95 euro/luna (fara TVA) in primul an si de 3,9 euro/luna in al doilea an de contract.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO