Afacerile Grapefruit, o agenţie de consultanţă digitală şi user experience fondată în urmă cu 18 ani în Iaşi, au crescut cu 71% anul trecut ca urmare a creşterii numărului de zboruri pe ruta Iaşi-Bucureşti şi a introducerii de curse low-cost pe această rută.
"Creşterea foarte mare a cifrei de afaceri de anul trecut faţă de anul 2015 se datorează faptului că am mers foarte mult la Bucureşti, pentru că biletele de avion sunt mult mai ieftine. Am fost mai aproape de clienţi şi de nevoile lor, astfel că am ajuns la o cifră de afaceri de 650.000 de euro anul trecut faţă de 380.000 de euro în 2015", a explicat Georgiana Dragomir, Managing Director în cadrul Grapefruit.
Anul trecut, numărul total al curselor zilnice directe spre Otopeni de pe Aeroportul Iaşi a ajuns la opt, iar trei dintre aceste curse zilnice sunt ale operatorului aerian low-cost Blue Air.
"Pentru anul acesta, ne-am propus ca ţintă o cifră de afaceri de 800.000 de euro şi o marjă de profit de 20%".
Agenţia Grapefruit a fost înfiinţată în 1999 de către trei absolvenţi de medicină - Marius Ursache, Laurian Grindoc şi Ştefan Liuţe - la Iaşi, iar compania are 25 de angajaţi (23 la Iaşi şi 2 în Bucureşti).