Business Hi-Tech

Noua strategie AOL: "gratuit si pentru toata lumea"

16.06.2005, 19:40 15

Muzica si clipurile video gratuite vor constitui noua strategie pentru America Online, divizia de servicii online a gigantului media Time Warner, care incearca astfel sa puna accentul pe cresterea veniturilor provenite din publicitate, relateaza presa internationala.

Compania americana va renunta la abordarea excesiv de prudenta de pana acum, avand in vedere ca numai abonatii inregistrati ai AOL aveau acces, contra cost, la diversele servicii online.

Studii interne ale AOL au demonstrat faptul ca abonatii nu erau fideli pur si simplu datorita calitatii continutului, asa ca responsabilii companiei au decis sa faca serviciile disponibile unui public mai larg: practic oricui are acces la Internet.

Astfel, AOL urmeaza sa-si largeasca baza de utilizatori pe care o poate apoi "vinde" pe mai multi bani companiilor care isi fac publicitate, comenteaza analistii.

O versiune de test a viitorului portal AOL.com va fi facuta publica peste aproximativ o saptamana, iar lansarea oficiala va urma luna viitoare.

Portalul va cuprinde o colectie de link-uri catre diverse clipuri video, asemanata de oficialii AOL cu un "ghid TV online", precum si un serviciu prin care utilizatorii vor putea descarca melodii la cerere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO