Business Hi-Tech

Orange lansează un serviciu de asistenţă online

18.07.2010, 23:23 49

Orange, cel mai mare operator telecom din România, a lansat unserviciu de asistenţă online, prin intermediul căruia cei aproape11 milioane de clienţi au acces la o bază de date cu aplicaţiisoftware, manuale, ghiduri de utilizare şi răspunsuri la întrebărifrecvente.
Pe lângă informaţiile publicate de reprezentanţii companiei, şiutilizatorii pot pune o întrebare sau răspunde la problemeleridicate de alţi clienţi. "Vizitatorii site-uluiwww.orange.ro/asistenta pot adresa întrebări experţilor Orange saucelorlalţi utilizatori, pot vota răspunsurile primite şi potcontribui ei înşişi cu răspunsuri privind serviciile şi produselepe care le utilizează. O echipă dedicată din cadrul departamentuluide relaţii cu clienţii răspunde direct întrebărilor adresate deutilizatori prin această platformă de comunicare", potrivitreprezentanţilor Orange.
Baza de date cu informaţii online ar putea ajuta compania să-şidiminueze costurile cu serviciile de suport pentru clienţi, caresunt mult mai mari dacă sunt furnizate prin intermediul unuicall-center.
Reprezentanţii Orange spun, de altfel, că serviciul de asistenţă afost creat pornind de la o listă a celor mai frecvente întrebăriadresate de clienţi prin call-center. "Serviciul de asistenţăonline a fost dezvoltat pornind de la întrebările frecvente aleclienţilor Orange şi vine în completarea canalelor de comunicareexistente. Întrebările şi situaţiile particulare ale clienţilor vorfi tratate în continuare, în condiţii de confidenţialitate, laserviciul clienţi". Compania va continua să-şi extindă serviciilede asistenţă online, inclusiv prin intermediul reţelelor sociale,spune Robert Anghel, Online Product Manager Orange România. "Vomcontinua să dezvoltăm şi mai mult această direcţie de comunicareonline, să interacţionăm cu clienţii noştri oriunde sunt ei, fie căeste vorba despre site-ul nostru, reţelele sociale, forumuri saubloguri".
Orange este cel mai mare operator de telefonie mobilă din România,după numărul de clienţi şi venituri. Compania a obţinut anul trecutun profit net de 270 de milioane de euro la o cifră de afaceri de1,044 mld. euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Lafinele lunii martie, compania avea 10,8 milioane de clienţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24