Business Hi-Tech

Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business, Telekom România: Aproximativ 75% dintre startup-uri şi-au continuat activitatea cu noi instrumente de lucru

Videoconferinţa ZF IT Generation

Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment...

Autor: Alex Ciutacu

29.04.2020, 12:13 239
Circa trei sferturi dintre startup-urile româneşti şi-au continuat activitatea cu ajutorul unor noi instrumente de lucru, adaptându-se la noua realitate a crizei, întrucât niciunul nu a fost pregătit pentru o astfel de situaţie, a explicat Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business, Telekom România, în cadrul Videoconferinţei ZF IT Generation. „Am discutat cu toţi antreprenorii din cele trei proiecte lansate de Telekom prin care susţinem antreprenoriatul şi am aflat clar că niciunul nu a fost pregătit să gestioneze situaţia de criză, dar s-au repliat rapid şi au găsit soluţii clare pentru a se adapta. Am observat că aceste startup-uri au o putere mare de adaptare şi au reacţionat destul de matur. În criză puterea de adaptare este elementul de bază, apropo de un viitor sustenabil. Multe dintre startup-uri au găsit soluţii pentru a-şi continua businessul cât mai aproape de nivelul dinainte de criză, folosind soluţii digitale şi asigurând siguranţa angajaţilor. Aproximativ 75% dintre startup-uri şi-au continuat activitatea cu noi instrumente de lucru, circa 30% resimt deja un impact în activitatea lor, iar aproximativ 25% dintre ele au fost nevoite să trimită o parte dintre angajaţi în şomaj tehnic”, a spus Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business, Telekom România – companie activă în ceea ce priveşte iniţiativele lansate în sprijinul antreprenorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO