Business Hi-Tech

Peste 200 de lucrari digitale, la festivalul Internetics

16.05.2005, 20:01 20

Pentru premiile festivalului de comunicare digitala Internetics se vor lupta 222 de lucrari digitale, au anuntat organizatorii evenimentului la putin timp dupa incheierea inscrierilor. Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos. Lucrarile care vor intra in concurs fac parte din categorii precum site-uri web, aplicatii pe suport CD-ROM, campanii online, campanii de bannere si newslettere. La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) sunt site-uri de prezentare ale unor branduri, mari corporatii sau intreprinderi mici si mijlocii. In schimb, o crestere semnificativa au avut-o sectiunile de comert electronic si servicii online (aproape 20% din site-urile inscrise). Totusi, organizatiile care ofera servicii complexe, ca e-banking si e-guvernare, nu au avut nici in acest an o prezenta semnificativa in concurs, fapt simptomatic pentru gradul de penetrare al acestor servicii pe piata romaneasca, au mai spus organizatorii. Oamenii de marketing si advertising care vor sa-si testeze cunostintele in domeniul comunicarii online sunt invitati sa participe la un concurs de pronosticuri, desfasurat pe site-ul festivalului - www.internetics.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO