Business Hi-Tech

Romtelecom: 3,6 mil. euro in 2008 pentru 40 de magazine in centre de shopping

Romtelecom: 3,6 mil. euro in 2008 pentru 40 de magazine in centre de shopping

Fiecare magazin nou al Romtelecom necesita o investitie de 90.000 de euro

13.11.2007, 20:42 24

Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori telecom de pe piata locala, va investi anul viitor aproape 4 mil. euro pentru a deschide 40 de magazine noi, care vor fi amplasate in centre intens circulate, precum mall-urile si hipermarketurile. Investitia in fiecare dintre magazine se ridica la aproximativ 90.000 euro.
"Urmarim sa deschidem noi magazine acolo unde se afla clientii nostri. Prioritatea noastra o reprezinta zonele intens circulate, cum sunt centrele de shopping", a spus pentru ZF Joerg Zeddies, director executiv comercial pe segmentul rezidential. "Noile magazine propun o abordare noua a relatiilor cu clientii companiei, punand accent pe posibilitatea ca acestia sa experimenteze serviciile noastre", a adaugat el.
Romtelecom are in prezent o retea de 75 de magazine, insa acestea nu sunt plasate in centre comerciale intens circulate. Operatorii de telefonie mobila si unele companii de cablu sunt prezente de mai multi ani cu magazine in centrele comerciale.
Operatorul a deschis ieri, in al doilea centru comercial Real din Timisoara, un prim magazin realizat dupa un nou concept si va deschide in urmatoarele luni alte cinci unitati in orasele Galati, Cluj-Napoca, Brasov, Turda si Braila.
Cu o suprafata medie de 100 de metri patrati, magazinele vor prezenta gama completa de servicii Romtelecom, atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru companiile mici si mijlocii. In magazin pot fi testate serviciile de televiziune prin satelit Dolce si serviciul de acces la internet ClickNet. Serviciile ClickNet pot fi testate gratuit cu dispozitive care se pot conecta la retele wireless. In magazinele Romtelecom sunt promovate si serviciile operatorului de telefonie mobila Cosmote, detinut de grupul elen OTE, actionarul principal al Romtelecom.
"Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine. (...) Noul concept de magazine este un pas firesc in procesul de schimbare a companiei", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
Concurata puternic de operatorii de cablu si telefonie mobila, Romtelecom a pierdut in perioada decembrie 2005 - iunie 2007 aproape 900.000 de clienti. Dupa schimbarea managementului si lansarea unor oferte agresive, compania a reusit in acest an sa tempereze ritmul plecarilor din retea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24