Business Hi-Tech

RomTelecom face primii pasi in repozitionarea ca furnizor de continut online

03.05.2006, 00:00 27

Urmandu-si strategia anuntata recent de a se repozitiona pe piata ca un jucator important pe piata furnizorilor de continut prin Internet, RomTelecom a anuntat ieri ca a semnat un parteneriat prin intermediul caruia a devenit a doua "gazda" online din Romania a celui mai popular joc de pe web din lume, Counter-Strike. Oficialii RomTelecom nu au furnizat detalii financiare privind parteneriatul incheiat cu Computer Games Online, unicul reprezentant in Romania al Valve Software, producatorul jocului. "Parteneriatul pentru Counter-Strike este un pas semnificativ in zona de content, destinat tuturor celor care doresc sa foloseasca Internet de la RomTelecom. Initiativa este o modalitate de a adauga valoare simplei conexiuni de Internet, care va continua in viitor cu alte proiecte similare", a spus pentru ZF Dan Nastasa, sef compartiment, Product Management la RomTelecom. Pe durata desfasurarii expozitiei IT&C CERF oricine contracteaza un abonament la serviciile de acces Internet RomTelecom va primi gratuit o licenta Counter-Strike, compania urmarind sa incurajeze astfel si "folosirea legala a contentului disponibil" pe web.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO