Business Hi-Tech

Sony urmareste sa controleze 2% din piata de calculatoare portabile

27.06.2007, 17:26 17

Compania japoneza Sony vizeaza in acest an o cota de 2% din piata de notebook-uri din Romania, estimata sa atinga 200.000 de unitati la sfarsitul acestui an si circa 350.000 de unitati in 2010. "Pentru urmatorii trei ani, rata agregata de crestere a pietei notebook-urilor va fi de 60%, volumul fiind de 300.000 de unitati", a spus Lia Burghelea, business development manager al companiei pentru Europa de Sud-Est. Ea a precizat ca pe termen mediu, Sony Vaio si-a propus in Romania o cota de piata de circa 5%. Pentru perioada imediat urmatoare, Sony intentioneaza sa dezvolte reteaua de distributie si sa asigure asistenta de service la sediul clientilor (door-to-door) pentru marca Vaio. Compania a lansat in Romania trei modele de laptopuri Vaio, cu preturi de la 1.500 de euro la 2.500 de euro, destinate utiliziatorilor cu venituri medii si mari. Notebook-urile Vaio vor fi disponibile de la inceputul lunii iulie in magazinele Flamingo, Media Galaxy si Sony Center. Potrivit International Data Corp (IDC), anul trecut s-au vandut in Romania circa 140.000 de calculatoare portabile. Liderul pietiei locale de notebook-uri este Fujitsu-Siemens Computers cu o cota de 22,8% din punctul de vedere al numarului de unitati vandute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO