Business Hi-Tech

ZF Digital ’11: Angus Slater, Vodafone România: Veniturile din online nu sunt foarte mari, ci variază între 2%-4% de la lună la lună

Autor: Alexandru Matei

19.10.2011, 00:01 76


Angus Slater, director de marketing al Vodafone România

  • Din 2008 până în prezent plăţile online ale facturilor de către clienţii Vodafone au dus la reducerea numărului de facturi pe hârtie cu 6,8 milioane de facturi.

  • Online-ul nu reprezintă doar un mediu de vânzări, ci şi unul de interacţiune cu utilizatorii. Veniturile din online nu sunt foarte mari, ci variază între 2%-4% de la lună la lună.

  • Modalitatea de plată prin intermediul telefonului - NFC - este încă la început în Europa. Tehnologia există, însă trebuie să ne înţelegem asupra modalităţii de folosire a acestei metode de plată.

  • Telefonul-card? În Japonia deja s-a adoptat această tehnologie. Peste cinci ani putem fi şi noi cum era Japonia acum cinci ani. În Europa este mai greu din cauza reglementării, dar acest lucru poate deveni realitate.

  • Vrem să scădem preţurile la smartphone-uri pentru ca tot mai mulţi români să poată avea acces la acestea. Peste 5 ani preturile smartphone-urilor vor ajunge la un nivel scăzut. Smartphone-urile vor fi folosite de majoritatea clienţilor, dar nu de toţi.

  • Online-ul este o piaţă cu potenţial de creştere şi vrem să ne folosim de faptul că 8 milioane de români intră pe internet. Clienţii Vodafone cumpără online, plătesc facturi.

  • În spaţiul social media România este avansată. Putem interacţiona mult mai uşor cu clienţii prin intermediul Facebook sau Twitter. Feedback-ul nu este întotdeauna pozitiv, dar trebuie să fii deschis către acesta şi către ideile care pot veni pe această cale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO